Vállalati TV-k szerepe a BI stratégiában (4. rész)
Kővári Attila
2022. március 27.
Nemrég egy termelővállalatnál jártam, ahol azzal kezdték a műszakot, hogy egy csarnokban felakasztott TV-n közösen elemezték a dolgozók és a főnök az előző napi számokat. Átbeszélték a beérkezett ügyfélreklamációkat, a selejtek számát, az állásidőket. Mindezt egy Power BI dashboardon keresztül...
- Jó volt látni ahogy beszivárog a BI az operatív termelésirányításba.
- Jó volt látni, hogy a melósok és a főnökük közösen kerestek megoldást a problémákra.
- Jó volt látni egyszerű, mindenki számára érthető dashboardokat. Mostanában jellemzően csak agyonzsúfolt, halálra bonylított, befogadhatatlan dashboardokat látok...
- Jó volt látni, hogy a csarnokban felszerelt TV-t nem a buta vállalat szlogenek sulykolására használják.
- Jó volt látni, hogy mindenki számára transzparensé tette a dashboard a célt: csökkenjen az ügyfélreklamációk száma, csökkenjen a selejtek száma, rövidüljenek az állásidők.
És jó volt látni, hogy a BI-t már nem csak a fehérgalléros kontrollerek használják…
Kapcsolódó anyagok:
- Vállalati TV-k szerepe a BI stratégiában (1. rész)
- Vállalati TV-k szerepe a BI stratégiában (2. rész)
- Vállalati TV-k szerepe a BI stratégiában (3. rész)
Kővári Attila - BI projekt
POWER BI WORKSHOP
Tudjon meg többet az itt elhangzottakról! Jöjjön el a 2023. október 18.-i Power BI workshopra vagy rendeljen kihelyezett képzést! Részletek >>
Már készül a következő cikk. Kérjen értesítést a megjelenéséről itt.
Új hozzászólás