Vállalati TV-k szerepe a BI stratégiában (4. rész)

Nemrég egy termelővállalatnál jártam, ahol azzal kezdték a műszakot, hogy egy csarnokban felakasztott TV-n közösen elemezték a dolgozók és a főnök az előző napi számokat. Átbeszélték a beérkezett ügyfélreklamációkat, a selejtek számát, az állásidőket. Mindezt egy Power BI dashboardon keresztül...

  • Jó volt látni ahogy beszivárog a BI az operatív termelésirányításba.
  • Jó volt látni, hogy a melósok és a főnökük közösen kerestek megoldást a problémákra.
  • Jó volt látni egyszerű, mindenki számára érthető dashboardokat. Mostanában jellemzően csak agyonzsúfolt, halálra bonylított, befogadhatatlan dashboardokat látok...
  • Jó volt látni, hogy a csarnokban felszerelt TV-t nem a buta vállalat szlogenek sulykolására használják.
  • Jó volt látni, hogy mindenki számára transzparensé tette a dashboard a célt: csökkenjen az ügyfélreklamációk száma, csökkenjen a selejtek száma, rövidüljenek az állásidők.

És jó volt látni, hogy a BI-t már nem csak a fehérgalléros kontrollerek használják…

Kapcsolódó anyagok:

 

Kővári Attila - BI projekt

POWER BI WORKSHOP

Tudjon meg többet az itt elhangzottakról! Jöjjön el a 2022. május 25.-i Power BI workshopra vagy rendeljen kihelyezett képzést! Részletek >>

 

Új hozzászólás