Vállalati TV-k szerepe a BI stratégiában (3. rész)
Volt a Ducati gyárlátogatásnak egy másik BI-os tapasztalata, mégpedig az, ahogy a BI beépült a vállalat folyamataiba.
Írtam már korábban a vállalati TV-k szerepéről a BI stratégiában és (itt és itt) és most újra láttam egy jó példát. Sajnos lefényképezni nem tudtam, mert a gyárban leragasztották a telefonom kameráját, de elmesélni el tudom.
A Ducatinál az összeszerelő csarnokban volt minden szalag végén egy TV, ami egy baromi egyszerű mutatót mutatott: Hány motorkerékpárt gyártottunk eddig, hányat gyártott az előző műszak és ez mennyivel több, vagy kevesebb, mint az előző műszak termelése. Egy TV, egy baromi egyszerű mutató, de mindenki számára világossá tette, hogy mi a gyár célja. Iskolapéldája annak, hogy hogyan épülhet be a BI a vállalat napi folyamataiba.
Kapcsolódó anyagok
- Vállalati TV-k szerepe a BI stratégiában (1. rész)
- Vállalati TV-k szerepe a BI stratégiában (2. rész)
Kővári Attila - BI projekt
BI & DWH projektvezető képzés
Tudjon meg többet az itt elhangzottakról! Jöjjön el a 2024. szeptember 25.-i BI és adattárház projektvezető képzésre, vagy rendeljen kihelyezett tanfolyamot! Részletek >>
Új hozzászólás