Power Query ügyfélszolgálat
Nemrég elmélkedtünk a BI projekt blogon a panaszos BI felhasználók kezeléséről, és tessék: Most én állok az elégedetlen felhasználó oldalon...
Készülök az új, felhős BI tanfolyamra, megcsinálom a modellt, megírom hozzá Power Query-ben a betöltőket, működik minden, majd egyszer csak nem tudom frissíteni a már kész modellt:
Rákattintva a hibaüzenetre nem kapok értelmezhető hibát, de megjelenik a formon egy „Send a Frown” gomb:
Elküldtem. Csodát nem vártam. Részt veszek minden terméket jobbá tevő programban, de soha egy visszajelzést sem kaptam semmilyen hibáról. Ezt is csak „analizáljátok bmeg” felkiáltással küldtem el.
Ám legnagyobb meglepetésemre másnap ott várt egy levél a postaládámban, amiben egy EMBER megkérdezte, hogy azt látom e a connection stringben, hogy...
Válaszoltam rá: Igen, ezt látom. Majd jött a válasz, hogy „Ez egy ismert probléma, aminek javításán dolgozunk. Addig is megoldani a problémát úgy tudod, hogy…” Majd sűrű bocsánatkérés és egy link a hiba részletes leírásáról.
Teljesen le voltam döbbenve. Ilyen hozzáállást életemben nem tapasztaltam még. Ez a magatartás, ez a hozzáállás csillagos ötös. Ha ez így marad, akkor nagyon sok elégedett felhasználója lesz a Power BI-nak. Legyen így!
Kővári Attila - BI projekt
Új hozzászólás