Teljesen igazad van, de régen a „mit ajánlottunk”-at nem tároltuk. Ki tudtunk indulni abból hogy mi volt vásárláskor készleten, mi volt a vásárlás pillanatában a vevő által megvásárolható termékek listáján, de nagyon nehezen tudtuk ezeket a kiszámolni. De ha ezt még meg is ugrottuk, akkor jött a következő kérdés, hogy mennyiért nem azt vásárolta meg. (Figyelemebe véve a saját árát, az éppen akkor futó akciókat, az akkor érvényes kondícióit) És ezt már ésszerű költségekkel nem tudtuk kimutatni.
Vagy mondok egy másik példát. Egy webshopban tároltuk, hogy egy látogató mit vett, de azt nem, hogy mit keresett. Nem érte meg tárolni a kereséseket, mert a hagyományos technológiák drágák voltak hozzá. Vagy egy másik példa: tároltuk hogy mit vett, de nem tároltuk, hogy milyen ajánlatok közül választott, azok hol helyezkedtek el a weblapon, milyen áron látta őket volt. Mindig a Mit vett kérdésre koncentráltunk...
Kővári Attila
cs, 03/03/2016 - 07:15
Permalink
Teljesen igazad van, de