A projekt sikere jelentős részben az elvárások menedzsmentjétől függ. Az aki értékelni fogja a projekt eredményeit gyakran nem ismeri az ajánlati felhívást részleteiben sőt lehet az érintett témával kapcsolatban is csak elnagyolt elképzelésekkel rendelkezik. Ezért ha a szállító sikeres akar lenni a kíváló műszaki tartalom leszállítása mellett a kezdetektől fogva fel kell mérnie és egyengetnie kell a megoldással szemben támasztott elvárásokat és elképzeléseket. Ez érthető is, hiszen szakértelménél fogva a szállítónak kell tudnia, hogy adott erőforrásokból és környezetben milyen megoldások születhetnek.
Összefoglalva a projekt egyik sikertényezője a megfelelő kommunikáció, ahogy azt Attila ki is fejtette ebben és előző cikkeiben is.
Tanulság a szállítónak, hogy tervezze be az erre fordítandó tetemes időt projektjébe, hiszen megítélése jelentős részben ettől fog függni.
Vancsó Ambrus
h, 09/19/2011 - 11:53
Permalink
Elvárás menedzsment