Szia,
Tényleg sok tényező van, de az igazság az, hogy az eredeti cikk túl hosszúra nyúlt és lecsaptam belőle az „ok” vonalat. Most már látom, hogy nem kellett volna :-)
A válság miatt is, de amúgy is vannak szállítók akik csontra letolják a gatyájukat, hogy elvigyenek egy konkrét projektet, szerezzenek egy jó referenciát, betegyék a lábukat az ügyfélhez. És ezt mindenfajta rosszallás nélkül mondom, hiszen mindannyian tudjuk, hogy sokszor nincs más lehetősége egy cégnek, mint az árban alámenni a többieknek. Szerintem mindenki látott már ilyen esetet akár a szállító, akár a megrendelő oldalon ül.
De vannak olyanok is, akik jól megnyomják a ceruzát, ha arról van szó. Ilyet is látott már mindenki.
Aztán ott vannak azok cégek, akik szeretnének nyitni az adattárház világ felé, de nincs igazán tapasztalatuk az adattárház bevezetésekben és ezért mindenfajta szándékosság nélkül vagy alul vagy túlbecsülik a munka nagyságát.
Végül ott vannak azok a cégek is, akiknek sokkal jobb megoldásuk van a mi problémáinkra, és adnak egy ajánlatot aminek semmi köze a mi ajánlati felhívásunkhoz.
Ezek mind oda vezetnek, hogy szórni fognak az ajánlatok.
Első körben ezek az okok jutottak eszembe. Ha kihagytam valamit, írjátok ide a végére.
Kővári Attila
cs, 12/17/2009 - 09:34
Permalink
Okok, amelyek az ajánlatok szórásához vezetnek