OOF, mint adattárház marketing eszköz

A következő automatikus (OOF, Out Of Office) választ kaptam nemrég:

„Tisztelt Levélíró!

2011. május 19-én nem tartózkodom az irodában. Sürgős ügyekben kollégáim helyettesítenek. Adatpiac jogosultság kéréssel XY foglalkozik.

Üdvözlettel,

…”

Zseniális adattárház marketing ötlet. Mit sugall? Hogy mostanában annyian kérnek jogosultságot az adatpiachoz (annyira népszerű az adatpiac), hogy egy napra is helyettesítőt kell kijelölni a hozzáférés adáshoz. Mindjárt be is emelem a BI és adattárház projektvezető képzés adattárház marketing fejezetébe J

BI & DWH projektvezető képzés

Tudjon meg többet az itt elhangzottakról! Jöjjön el a 2020. szeptember 22.-i BI és adattárház projektvezető képzésre, vagy rendeljen kihelyezett tanfolyamot! Részletek >>

hozzászólás

Erről most nehezen tudom eldönteni, hogy komoly vagy viccnek szántad.

Új hozzászólás

CAPTCHA
Ellenőrző kérdés a robotok kiszűrésére
Image CAPTCHA
Írd be a képen látható karaktereket.